آموزش و تولید محتوای الکترونیکی دروس

دنیای پیرامون ما (فیزیک)

آموزش و تولید محتوای الکترونیکی دروس

دنیای پیرامون ما (فیزیک)

کشـف یک غـار با خصوصیـات یک جـهان کامـل !

 

 در استان چونگ کیونگ چین، گروهی از غارنوردان حرفه ای غار گسترده ای را کشف کرده اند که دارای ویژگی های آب وهوایی است که غارهای دیگر دنیا آنرا ندارند. این غار که آنرا استروژن وانگ دونگ می نامند با داشتن وسعتی برابر 51000 متر مربع، از سیستم آب و هوایی شگفت انگیزی بهره می برد بطوریکه ابر و مه قادر به تشکیل در آن هستند. تماشای صحنه های دیدنی این غار زیبا را از دست ندهید. 

alt


ادامه مطلب ...

حقایـقی جالـب و قابـل توجـه دربـاره زمیـن

 

با توجه به رمز و راز و ابهاماتی که درباره سایر کرات و جهان های دیگر وجود دارد، همواره شاهد ترسیم چهره ای عجیب و خشن از آنها بوده ایم. اما کره ای که منزلگاه ما محسوب می شود نیز حقایق جالب توجه و رازآلودی را به خود اختصاص داده است: از کوه های آتشفشانی، سقوط شهاب سنگ ها و برخوردهای فاجعه بار صفحات سنگی تا شگفتی ها و چرخه های عجیب زندگی در اقیانوس ها. در این میان وجود سردترین، داغ ترین، مرتفع ترین و پست ترین مناطق در کره زمین نیز جذابیت های خاص خود را دارد. از این رو، در چند بخش برخی از حقایق جالب توجه آن را بررسی خواهیم کرد.

زمین به عنوان منزلگاه ما سومین سیاره در منظومه شمسی و به عنوان تنها جهانی که دارای اتمسفر با اکسیژن آزاد، اقیانوس هایی متشکل از آب مایع و بزرگترین مکانی که حیات بر روی آن جریان دارد، شناخته می شود.

 alt


ادامه مطلب ...

لوکس ترین موبایل های دنیا

لوکس ترین موبایل های دنیا + عکس

 

بیشتر کمپانی های تولید کننده تلفن همراه پس از تولید مدل های برتر خود اقدام به ساخت مدل های لوکس آن ها برای آدم های لوکس پسند ی بهتر بگوییم ثروتنمند می کنند.این مدل‌ها در تعداد بسیار محدود تولید می‌شوند و برای ساخت آنها از موادی مثل الماس، طلا و چرم استفاده شده است. 

ادامه مطلب ...